Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от 146_JTD Покажи съобщение
    До колегата Тонимир, направих снимки на тампона, ако "виждаш" нещо, което аз не.. ще съм благодарен ако ми помогнеш! Не знам тази цепнатина дали е голям проблем.
    Ама нека и другите да поамгат.

    Тампона изглежда добре. нали около централния отвор няма цепнатени или признаци за натъртена гума?

    Сега се сетих и за лапата горе на десния бутуш. Макар да е слабо вероятно, но все пак хубаво да я провериш (без да я разглобяваш) дали има луфтове.

    ако и десния ти тампон отдолу и той е добре. Ще трябва се издирва друг източник на вибрациите.

    И все пак, много ли тръска вътре в купето? То най добре се усеща на волана. на различните обороти как се усеща? Сподели, че може друг да е имал подобни наблюдения и да сподели опит.

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • Който има опит и желание, нека да помага ))
      Тампона около централния отвор е много запазен, без цепнатини! Ще проверя и другите два. А за тръскането, не е чак толкова, но едно фв кади на олио, волана му не вибрира въобще, а моята доста. Дори в началото като си я взех от сервиза, ръчките за мигачи и чистачки се тресяха като луди. Волана тресе най-много на "свободна", като подам леко газ е добре. На извънградско с над 2700 оборота, или малко над 120км/ч самия двг много шуми !!!! Това до сега не съм го казвал, но преди също не беше така..

      sigpic
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
      http://caralyze.bg/user-car/12/42

      Comment


      • Ами като цяло липсва една елипсовидна планка от горната страна на самата гума, тази планка трябва да влиза в дупката на магарето, където се захваща тампона.
        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

        Comment


        • Колега а каква беше причината за смяната на този тампон?
          На мен ми изглежда читав!!!
          Каква марка е новия тампон?
          0892 488 330-Теодор
          Alfa Romeo 145 3.0 24V
          Alfa Romeo 146 TI-Turbo

          Comment


          • И на мен ми изглежда що годе читав,ама преди няколко седмици скъсах точно този тампон и на пръв поглед изглеждаше здрав,но се оказа,че резбата за болта се е заоблила и не хваща.От там овисва мотора и започват вибрациите и странния шум.Иначе аз лично сложих Пирели и за сега нямам проблем
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
              Ами като цяло липсва една елипсовидна планка от горната страна на самата гума, тази планка трябва да влиза в дупката на магарето, където се захваща тампона.
              Относно тази пластинка предполагам, че тя не е трайно прикрепена към тампона и майстора я е прехвърлил на новия тампон. Ако я няма не би ли следвало да доведе до по-големи вибрации, дори тракане?!

              Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
              Колега а каква беше причината за смяната на този тампон?
              На мен ми изглежда читав!!!
              Каква марка е новия тампон?
              Причината беше, че съм ударил болта/оста на заден ход. Оттам болта видимо беше изкривен! В последствие го е сменил, казах му да е с най-висока якост на метала. НО при изкривен болт, може ли тампона да се изхлузи по някакъв начин??? Да не уплътнява правилно тежестта на двг и оттам той да изглежда в това добро състояние. което пък води до извода, че е трябвало само болта да се смени?????????
              Марката е Пирели, взех го от ТН кар варна, много точни момчета!
              Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
              И на мен ми изглежда що годе читав,ама преди няколко седмици скъсах точно този тампон и на пръв поглед изглеждаше здрав,но се оказа,че резбата за болта се е заоблила и не хваща.От там овисва мотора и започват вибрациите и странния шум.Иначе аз лично сложих Пирели и за сега нямам проблем
              А другите тампони са наред предполагам или просто си го сменил веднага като го скъса.

              sigpic
              Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
              http://caralyze.bg/user-car/12/42

              Comment


              • Ами смених го още на другия ден,понеже стана вечерта късно.Обаче със скъсан тампон я покарах около 200м.
                Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                Comment


                • Някой запознат да каже на 1.6 боксера сменят ли се гарнитурите на колектора като се чистят дюзи?Преди 3 години като ги чистих за 50 лева ги направиха и нищо не казаха за гарнитури.Сега идвам от един майстор и неговата оферта беше по 10-15 лева на дюза + 2 гарнитури по 10 лева,защото се свалял колектора за да се изкарат.
                  Също ако някой знае в Пловдив къде да си закарам колата да ми ги изчистят добре и на добра цена.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • Ново развитие на сагата "ТАМПОН". Снимката на долното ухо на "тръбния" тампон говори сама по себе си.. Съгласни ли сте ?!
                    Attached Files

                    sigpic
                    Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                    http://caralyze.bg/user-car/12/42

                    Comment


                    • За 20 000 км. супер внимателно каране предното окачване е пред разпадане .... пукане,трескане на желязо.
                      Имах съмнения за амортисьори,смених ги има подобрение тъй като моите бяха мокрички като ученички
                      Сега накрайници,шарнири,носачи и т.н.
                      Писна ми от тая кола,и по-точно от скапаните пътища
                      Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                        Някой запознат да каже на 1.6 боксера сменят ли се гарнитурите на колектора като се чистят дюзи?Преди 3 години като ги чистих за 50 лева ги направиха и нищо не казаха за гарнитури.Сега идвам от един майстор и неговата оферта беше по 10-15 лева на дюза + 2 гарнитури по 10 лева,защото се свалял колектора за да се изкарат.
                        Също ако някой знае в Пловдив къде да си закарам колата да ми ги изчистят добре и на добра цена.

                        Не се сваля колектора.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                          Не се сваля колектора.
                          Знаех си,че ме къпе. Верно,че отдясно са малко по навряни ама чак пък колектора.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment


                          • Сега пък майстора каза, че този щангов/тръбен тампон бил само за паленето и гасенето на двигателя..?! Така ли е?

                            sigpic
                            Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                            http://caralyze.bg/user-car/12/42

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от 146_JTD Покажи съобщение
                              Сега пък майстора каза, че този щангов/тръбен тампон бил само за паленето и гасенето на двигателя..?! Така ли е?
                              Колега според мен си слагай стария тампон с новия болт(прав болт) и си карай!
                              От снимания тампон няма как да имаш вибрации в купето!
                              0892 488 330-Теодор
                              Alfa Romeo 145 3.0 24V
                              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                              Comment


                              • Мисля да си сменя валона на 145-чката, та знаете ли какъв размер фланец трябва, както и за скоростния лост, резба ли е, и какъв размер е ?

                                Мерси
                                Поздрави

                                Comment

                                Working...
                                X